Flyr

 
Vi hade ingen plan, visste inte vart vi skulle. Men bort skulle vi.
Jag orkade inte vara ensam, jag ville inte vänta mer här hemma.
Behövde komma bort, på vägen ringer jag mamma.
Min älskade mamma som alltid ställer upp. Tusen tack att du finns.
 
Gick till medis, skanstull från slussen.
Kolla några affärer medans Ellie sov i vagnen.
Djuraffären i köpte jag små bollar till Zelda.
Perfekta julklappen till henne, hon älskar sina bollar och tyvärr är dom borta.
Plus vart det lite hundgodis.
Vill bara säga att den bästa djuraffären i stockholm är faktiskt den i medis,
tycker jag..
 
Åkte till Globen efter det. Shoppa lite klälder till Ellie.
Kolla runt i deras få affärer, det som är skönt att handla där är att det
sällan galet mycket människor.
 
Hem till mamma för sen lunch och mysfika.
Några timmar senare kom Fredrik och hämta oss.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0