Ellie, Ellie, Ellie...

 
Vad gör man när dottern bestämmer sig för att mata hunden??
Hur kan man inte låta bli att skratta ? Jag kan inte hålla mig.
 
Hon gjorde ju inget fel. Ellie var mätt och ville inte ha mer mat.
Jag ger hundarna det som blir över, det gjorde hon med.
Enda skillanden är att hundarna inte får vid matbordet av mig... 
 
Dagligen hittar hon på bus som är ofarligt och hur roligt som helst, oftast.
Men bus som man kanske inte ska göra. Som toalettpapper, river bort allt.
Det ser roligt ut, men ändå inte är okej...
Känns som jag hela tiden säger nej, nej, nej eller åååååååh inte så.
Sammtidigt som jag bitter mig själv hårt i läppen för att inte vissa att jag tycker det är skit kul.
Men när hon matta Rocky sa jag inte till, kände lite att något bus får man leva med.
 
Men när hon mata Rocky så sa jag inget, lite bus får man faktiskt ta:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0