Semester

 
En långpromenad i skogen.  5,22 km.
Jävlar vad mysigt det var, kallt dock.
Ellie sov nästan hela tiden,
som vanligt vakna hon samma sekund  vi kom tillbaka till stugan.
Min sötnos, vi var tyvärr inte ute så värst mycket annars då det varit så kallt.
Men tro mig när jag säger det här. Det har varit extremt mycket bus ändå.
Skrattat så tårarna har sprutat, glädje.
Eftersom det är fredag så fick Ellie fredags gott, vindruvor.
Där satt hon och smaska vindruva efter vindruva.
Tugga efter tugga med ett stort leende.
Åkte handla lite godis till oss, gottis.
Efter det vart det mys i soffan och sedan läggdags för lilltjejen.
 
Nu sitter killarna och spelar, medans vi tjejer sitter vid brasan.
Snart  läggdags för min del.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0