Lekar dag

 
 
Ingen sovmorgon här hemma längre, men jag får super mysig morgon mys i sängen hur länge som helst.
I sängen kan vi ligga och mysa tills magen kurrar efter frukost.
Då är det bara att väcka pappa Fredrik och gå upp.
Öppna förskolan i Gustavsberg i någon timme.
Som vanligt så är det lek, sångstund och ännu mer lek.

Vart en sväng till Värmdö marknad.
Förvaringslåda, gummistövlar och en pall till badrummet.
Nu når hon äntligen upp när det är dags att tvätta händerna och borsta tänderna.
 
Efter lunch och sovstunden tog vi en promenad.
Fredrik gick hem, men vi hämta lite leksaker och stanna kvar ute.
Det är så roligt att se vad hon hittar på härnäst.
Kan bara sitta och beundra min lilla tjej.
Ute lekte vi med bilen, byggde jordhögar och jordkakor.
Glad att jag hitta en massa uteleksaker i förrådet som vi har fått av min mamma,
som syskona lekte med när dom var små.
Dock saknas det spade. Så det behövs.
 
Lite mer lek vart det hemma och middag.
 
Nattningen var tyvärr lnte lika lätt. Hon ville inte vara ensam.
in, lägga ner henne och gå ut, efter 10 gången så gav jag upp.
Hade dörren på glent och stog utanför så hon såg mig lite.
Då gav hon upp och till slut så somna hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0