Playdate

 
Natten var lång, stackarn hade ont i magen.
Men klockan tre så somna han in enda in till klockan halv 7.
Då han väckte oss alla, förutom Fredrik som redan var uppe och var på väg till jobbet.
Ensam med dom små för första gången.
Griniga var dom båda. Men lite frukost så vände humöret och två glada små.
På med kläder och Ellie ville vara med och hjälpa till med Kevin.
Självklart får hon hjälpa till.
Ja vi tog och myste ner oss i soffan en stund.
På med ytterkläder för en massa bus utomhus med Milo och Tina.
Två timmar var vi ute. Fortsatte lekande inne.
Roligt att se Ellie och Milo. Nu är det mer lek tillsammans och kaxigare har Ellie blivit.
När han tog en leksak ifrån henne börja hon skrika, nu tar hon tillbaka den.
Negativa är att hon har börjat slå honom. Dom två beter sig som syskon.
Kevin var något nytt som skrek, åt och bajsa.
Milo tyckte det var riktigt spännande, bära och klappa.  
Kevin har varit sovit för det mest.
Mycket i min famn. När vi har varit ute så har han varit inbäddad i min famn eller i vagnen,
så ner kyld vart han inte.
Lunch, sovstund och mellanmål.
Tog vi på oss kläder igen för lek i sandlådan.
Det vart några timmar.
Värme var något dom vuxna behövde,
dom tre små skulle nog ha kunnat vara ute i några timmar till.
Ellie myste ner sig med Gudmor.
Milo busa runt och Kevin gosa ner sig i min famn.
Där var vi i ca 30 min innan pappa Fredrik kom och hämta oss.
Johan kom på middag och fika.
När han hade åkt, gissa vilka som sov som tre stockar ??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0