Lotta vs Ellie

 
Ellie är en liten "Lotta på Bråkmakargatan" när hon är uttråkad.
 Jämnt när hon hittar på bus har hon den där glimten i ögat.
Envis och en stark vilja. Vår lilla tjej.
Värre kommer det bli och jävligt kul kommer det att bli att se vad hon hittar på.
 
Genom att se filmerna så vet jag vad jag har att vänta i framtiden..
Vi såg den för ett tag sedan, Fredrik såg ganska förtvivlad ut och
jag slänger ut kommentaren "det där är Ellie om något år".
Allt för att retas med han.
 
När jag berätta om Ellie till min mamma, så säger hon bara "nu får du tillbaka för alla dina hyss".
Då såg jag kanske lite förtvivlad ut.
 
skrattar bäst som skrattar sist, eller hur är det man säger?
 
 
Ska bli spännande och se hur både hon och Kevin kommer ha för personligheter om några år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0