på kryssning

 
20-22 december 
 

36 timmar kryssning med mina syskon,

mamma och Christer.

 

En lyx hytt med stort utrymme och gratis fika. Hur härligt som helst.
Men så klart spendera vi det mesta av tiden i lekrummet. Där Ellie lekte ut med mostrar och morbror. Kevin lekte med mig.
När vi var inne i taxi free, fick Ellie åka i kundvagnen och Kevin i sin vagn. Lillan var så trött att hon hade svårt att hålla ögon öppna.
Vart en tidig nattning för hennes del. Kevin hade inga planer på att somna på ett tag.
Till slut tvär slockna han i Sofias famn, utan napp och gnäll.

För första gången på väldigt länge,

så vakna jag först.
Fick göra mig klar i min takt, utan två små som vill klättra på mig.
Fick väcka dom båda efter ett tag.
För frukosten vänta på oss.
Hur gott som helst.
Mer lek i lekrummet.
Fram till att ögon gick i kors på båda barnen.
Vart fika, mer lek, middag, shopping, lek fram till sov dags.
Vet ni hur mycket det gunga !?
Låg i sängen och tänkte nu välter båten. Nu hamnar vi under vattnet.
Barnen sov as bra och jag med när jag väl somna.

Frukost och packa ihop vårt för sedan gå av båten och åka hem till mamma / mormor.
Ja det gunga i huvudet hela dagen.

 

riktigt trevlig helg! 

Tack så mycket för allt min älskade familj ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0