Andra dagen på öf

 
Var en lagom sur dotter imorse, sova mer och arg var hon.
Men när vi kom in på öppna förskolan i Gustavsberg vart det en glad tjej.
Mycket nytt att leka med, många nya barn. Rutschkana var favoriten.
Åka mer, mer, mer och lite till. Sjungstund, en massa nya barnvissor jag aldrig hört tidigare.
Jag som börjar lära mig dom som sjungs på sjöliden..
Tina sitter brevid och kan varenda en. Nu jävlar blir det att lyssna på spotify.
Ellie älskar musik, dansar mer än gärna och "sjunger".
Efter Öf har vi sovit, lyssnat på barnvisor och lekt.
Fredrik tog Ellie i någon timme så jag fick göra klart utomlands albumet.
 
Nattningen gick ingen vidare, två flaskor välling och nästan två timmar senare så sov hon.
Så här svår brukar hon inte vara.
 
Jag tyckte bättre om öf i gustavsberg då det var mer blandad ålder på barnen.
större och dom hade en rutschkana.
Blir nog fler besök i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0