Bebis

 
Så här ser bebisens kurva ut.
Han är lite större än det som är normalt.
Normalt och normalt... Men aa.
Alla värden såg bra ut, även han mår bra där inne i magen.
 
Lilleman har samma blodgrupp som jag och Ellie.
Tur det och skönt att slippa ta några extra sprutor!
 
Den här lille pojken har nu vänt på sig, så huvudet neråt.
Hålla tummarna på att han inte får lust att vända håll.
 
Nu kommer besöken hos barnmorskan bli oftare, varannan vecka.
Känns som det enda vi har gjort är att besökt henne, inte klagar jag på det.
Hon vi har är super trevlig, jag gillar henne.
 
Men med Ellie var det inte alls så många besök hos barnmorskan, i början.
Kan ju beror på att jag var gravid över sommaren,
barnmorskan hade semester och jag tog mig friheten att åka iväg.
Trimester 3 med Ellie så vart det varannan vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0