En massa lek

 
Älskade pojkvän/pappa körde oss ner till sjölidens öppna förskola.
Då det var oplogat över allt och svårt att köra med barnvagn.
Han borde lämna och hämta, snacka om lyx.
Som vanligt hade Ellie det riktigt roligt på öppna förskolan.
Sprang runt och skulle leka med allt. Hon är inte så road av alla andra barnen.
Men det var en kille som hon börja leka med, kan vara för att han kom fram och gav henne hans leksaker.
Så sött! Efter en massa bus och sångstund var det dags att åka hem för lunch och sovstund.
Ja ni, vi sov i två timmar.. Tröttare tjejer kunde man nog inte hitta.
Pannkakor med blåbär och hallon till lunch för mig och Fredrik, Ellie fick det som mellanmål.
Gott, gott!
Pulkaåkning och en hundpromenad med hela familjen.
Vi alla har nog tröttnat på snön och ingen alls lust att vara ute och leka.
Vill ha vår och sommar, slippa alla dessa lager av kläder.
 
Matbröd hann bakas, Morots och solrosbröd.
Har vi inte hunnit smakat på men det luktar super gott!
Hopp in i ett bad, bårde jag och Ellie.
Riktigt mysigt var det.
Resten av dagarnas timmar har vi lekt, lekt och lekt.
 
Nu sover hon och jag ska göra om min blogg designen. igen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0