En sån där seg dag

 
Jag ogilllar starkt att inte kunna sova om nätterna..
Legat vaken mest hela natten och när jag lyckas somna har jag bara sovit oroligt.
Helt slut var jag när Ellie bestämde sig för att göra morgon klockan 8.
En bra tid att gå upp, helt klart. Men jag hade behövt mer timmars sömn.
God frukost och en promenad, vi dissa vagnen idag igen.
Eftersom det har gått så bra tidigare. Bara för det så gick det åt helvete..
Hon var arg för att hon inte fick äta snön och för kallt.
Det gick och hon vart gladare när hon fick gunga en stund.
Vidare på promenaden ville även hon hålla i Rocky.
Äntligen var vi inne i varmen och fick leka  i dockskåpet.
Lunch och sova middag behövdes!
Vakna upp och var någonlunda pigg.
Promenad med hundarna och möte upp mamma vid centrum.
Köpte hem god fika.
Annars har vi bara tagit det lugnt och lekt här hos mormor.
Med allt hon har hittat.
Efter middagen vart det gofika.
Ellie tvärslockna efter 10 min.
HÄRLIGT, även jag ska försöka sova snart.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0