Glad alla hjärtans dag.

Alla hjärtans dag, nej det är en vanlig torsdag för oss.
Jag älskar iden med alla hjärtans dag, det är en fin omtanke.
Men det är en överdrift. Behöver man ha en speciel dag för att vissa lite extra omtänke?
Alla tycker olika, jag älskar att se folk vill göra något speceilt för sin älskade.
Dock mår jag dåligt av att se folk bli allt för stressade och ånget över det.
Gör det bara enkelt, det behöver inte vara dyrt heller.
Något gott till en film, ett bad, spel kväll eller bara lite efterrätt efter maten?
Gör det finare med att tända ljus.
Vem har sagt att man måste fira alla hjärtansdag med en partner?
Gör något extra fint för dig själv, en vän eller någon du håller kärt.
 

 
Iallfall vår dag har vi spenderat som en vanlig torsdag.
Babyfik, dock ett gäng trötta barn.
Roliga stunder fick vi ändå.
God fika, lek och sångstund.
Som vanligt när vi kom hem, däcka både jag och Ellie.
ja vi sov tills det var dags att åka till badhuset.
Tur att Fredrik packa badkläderna.
Älska badhuset, älska att bada.
Plask och lek. Det är det bästa Ellie vet.
Helgens gottis är inköpt, massor gott köptes hem.
Jag längtar.
 
Fredrik önska sig semlor till kvällsfikan.
Så jag ställde mig i köket och fixa två stycken. Min tjockis.
Nu ska jag tända ljus och vänta på att Ellie har somnat så vi kan se några avsnitt av supernatural.
Blir bara spännande och spännande.
Första säsongen var halv dåligt, men nu kan man inte sluta kolla.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0