Så liten

 

Ett så litet huvud, är inte lätt att hitta en mössa som sitter bra.
Ja mössor har hon men alla är för stora, åker ner framför ögona på henne.
Hon blir irrterad och vägrar har den på sig.
Så jag måste hitta en mössa som inte åker ner framför ögona på henne
Mössorna för nyfödda är för små.
 
Först hade vi problem att hitta skor till henne, nu kan hon ha vilka skor som helst.
Små söta fötter.
 
Nu är huvudet för litet, eller mössorna för stora.
Men idag fick hon prova en massa olika mössor, stor, stor, stor, stor och för liten.
 
Tydligen hade min mamma samma problem med mig och mina syskon.
Fredriks huvud är inte stort det heller. Så ett ärftligt mössproblem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0