Ännu mer nalle puh till barnen

 
Pyjamas från Hm båda för 149 kr.
Jag gick in på Hm för att kolla efter kollektion born 2013.
Som dom än inte fått in än tyvärr. Jag väntar och väntar känns det som.
Väntar även på Newbies nya kollektion.
En liten fågel har viskat i mitt öra att storlekerna ska bli lite större.
Så dom lite större barnen också kan klä sig i deras underbara kläder.
storlekar 44-98, nu är det bara till 74.

Hoppas det är sant och att den kommer snart.
 
 
Även paketet från Elos är hämtat hos mamma. Super gulligt att jag smälter.
Fått två av tre paket som jag har bestält..
Lite smått besviken på Jollyroom som ännu inte skickat paketet.
Imorgon blir det att ta i tur med dom.
Måste uppståt ett problem på vägen för det är en bra sida.
Duktiga och jäklig snabb leverans i vanliga fall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0