Du börjar bli så stor

 
Jag lura med mig Fredrik till öppnaförskolan.
Oj vad hände med alla barn i Ellies ålder? Har alla redan börjat på förskolan?
Tråkigt det. Men Ellie hade det roligt ändå.
Var bara en massa söta små pluttar som inte kom så långt utan mammas eller pappas hjälp.
Tänk när Ellie var så liten.
När jag kom hem däcka jag, mår ingen vidare alls.
Sov väldigt länge, skulle nog kunnat sovit i ett dygn.
Även om tröttheten var tuff så vart jag klar om vår utomlandsresa.
Bilder och text, dock har jag struntat i rättstavningen..
Alldelse för trött för det. Så Jaa förlåt för alla fel.

Jag och Ellie busa i sängen, en stund. Sedan vart det baka frallor.
Roligt och gott vart det.
Nu några avsnitt av serien och sedan sova!!
Kanske jag ska ta mig sovmorgon imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0