Nyårafton

 
Nyårsafton firade vi hos familjen Ö. Mysigt och trevligt,
Härligt god mat, köttbit med fyllning och till det potatisgratäng och sallad.
Efter det vart det uppträddande som dom två 6 åringarna i huset hade hittat på själva.
Vart även efterrätt som jag hade gjort, pannacotta och chokladmousse till det kaffe eller te. 
Mycket gott.
Vid halv tio slokna ett barn efter det andra. Kvar vart det dom vuxna.
Vart det lite öl/vin för min del julmust med dipp och grönsaker.
Lagom till 12 slaget vakna Ellie och vägra somna om så hon fick också vara med och fira 12 slaget.
 
Natten vart lång halv fem somna hon om.
Låg i sängen och jag kämpa med alla knep, inget funka.
Hon var trött och ville sova. Ingen snack om den saken.
Men det var något som störde henne.
Till slut tvinga jag upp Fredrik för att fixa välling.
30 min senare somna hon och sov till halv 11.
Då jag tvunga upp hela familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0