Köket är hemmets hjärta

Jag har varit på jakt efter nya gardiner sedan vi flytta till Hemmesta.
Den gardinen vi har nu är för liten,
tack vore panelgardin så är det inget man tänker på att gardinen är för små.
Nu när Ellie inte kan låta bli det så har vi knutit en knut.
I väntan på nya gardiner.
Vill ju inte köpa bara för att.
 
Så hitta jag äntligen just dom jag ville ha!
Perfekta var att man beställde  vilket mått man ville ha.
När jag kom hem och hade mätte hur lång vi skulle ha.
Så var det slut såld!!
 

Nu några veckor senare hittar jag liknade gardiner i vita i stället för rosa.
Tyvärr är inte rätt mått, men det känns som att det är det minsta problemet.
Äntligen hitta jag den som kommer passa as fint in i köket.
Nu är köksduk kvar. Eventuellt nya stolar.
Stolar vita och duk kanske rosa eller hel vit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0