Egen tid i några timmar

 
Det här var min morgon och förmiddag.
Fick sovmorgon, tid att fixa mig och sedan fick jag gomysa med min tjej.
Väckte Fredrik som hade gått och lagt sig en stund.
Jag tog bussen till Nacka Forum för att träffa finaste Malin.
Vart en liten shoppingrunda och fika på det.
Hur härligt som helst att träffa Malinigen och få shoppa utan att jaga en lite sötnos.
 
Hem till två sjuklingar, Fredrik mår dåligt och Ellie mår ja jag vet faktiskt inte.
Hon är gnällig och vet inte vad hon själv vill.
Jag hade tänkt att fortsätta min egna tid hemma framför symaskinen.
Men Fredrik behövde sova och Ellie behövde sim mammas famn.
Vad jag än gjort så är det fel, bara i min famn var okej med nappen.
Fixa med tvätten, laga middag och städa upp i köket efter en grisig mamma.
Laga mat tyckte Ellie var roligt. Enda gången hon var nöjd.
 
Mot kvällen vakna Fredrik till och tog nattningen, så jag fick sy:).
 
Hoppas den här skiten vad det än är så är det över snart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0