Mammas egna hörna

 
Idag har jag fixat min sminkhörna, gissa om det låg grejer över allt och massa gammalt skit.
Nu är det ordning igen. En liten hörna som bara är min för mina grejer.
Skönt att ha allt samlat, tror Fredrik gillar det med.
Då jag är extrem duktig på att sprida runt mina saker lite över allt.
Blir ju inte bättra av att Ellie gärnar tar mina saker och lägger bort dom.
 
 
Så en sminkhörna i sovrummet är en bra lösning då Ellie helst inte ska vara i sovrummet.
Alltid funnits där, men alltid varit rörigt. Så mina grejer har ändå hamnat över allt.
Nu blir det ändring på det.

Kom på en lösning med min smyckeram, hitta en bild som bara legat.
Efter att ha rensat och städat hitta jag ett gäng smycken som jag trodde jag hade förlorat.
Så det blir att köpa en större ram som ska upp på vägen istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0