me <3 newbie

 
Jag kan inget annat än att säga jag älskar klädels märket Newbie,
äntligen har deras storlekar för större barn kommit.
Deras kill kläder är något att dö för.
Älskar deras blåafärg, skulle mer än gärna köpa allt.
Till tjejerna är också super sött. Men dom äldre storlekerna så hade jag hoppas på att dom skulle ha den fina rosa på mer av kläderna. Men mycket fint och svårt att hålla fingrarna i styr.
Så dena klänning kunde jag verkligen inte låta bli. I storlek 92.
Fin sommarklänning, helt enkelt.
 
 
Ett linne i färg lila, tre par troser till mig. love2wear. från Cubus.
köpte två påsar bumoll, ett svart band och två olika färgningsmedel och färgsalt som behövs till.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0