Öppnaförskolan

 
Öppna förskolan så här på morgonen är inte helt fel.
Sov till 8 istället för till 7. Så Fredrik fick köra oss ner. Öppnar kl 9, men man får komma när som. Men jag
Gillar att komma den tiden då det inte är så mycket folk, nästan tomt.  Vet inte varför men det känns bara bra att komma lite före alla andra.
Mellan halv 10-10 kommer alla barn och mammor in. Lagom till sångstunden.
Ellie älskar att sitta stilla och lyssna,  men ibland får hon för sig att dansa.
Nu satt hon i mitt knä och bara myste.  Rita och lekar har vi gjort.
Fredrik fick komma och hämta oss, då jag mått så illa. Bebisen som busar.  Lunch på det och två timmars sömn kan göra mycket men ibland inte tillräckligt. Mellis och lek.
Sedan tog Fredrik hundarna och Ellie ut i snön. Under tiden passa jag på att baka.
Dom kom tillbaka lagom till att jag var klar. Kalla och glada.
Hopp in i ett varmt bad för mig och Ellie. Medan Fredrik fick laga middag.
Efter middagen fick det bli lite lek och sedan mys framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0