På bättrings vägen


 
Ellie vakna halv 7, jag skulle sträcka på mig då låser vaden sig eller om det är sendrag.
Vet inte vad det heter. Men satan vad ont det gör, låg och vred mig i fem minuter innan det la sig.
Ellie satt brevid och tyckte jag såg rolig ut, Fredrik trodde nog jag hade gått och blivit galen.
La oss i soffan för lite mys sedan gick vi över till familjen Ö för att lämna liten nyponsoppa.
Stackars dom, hela familjen.
När vi kom hem igen så slängde  vi i oss lite frukost och tvinga iväg stackars Fredrik som inte heller mådde någon vidare. Men hade inte så mycket annat val.
Handling av mat till oss och fam Ö. Kom hem och vi alla däcka.
Ellie vakna på piss dåligt hurmör. Men lite pyssel hann vi med och tvätta.
Så duktig den här lilla tjejen är. Hjälper mig att ta ner tvätt och hänga upp.
Hjälper till att töma diskmaskinen gör hon.
Allt hon vill är att hjälpa till och det är inte det lättaste alla gånger, men hon klara det.
Stora tjejen.
Mot kvällen vart hon på super bra humör och där var min glada tjej!!
Vi sjöng och dansa. Åt mat och lekte. lycka!
Hoppas hon är på gott humör imorgon, så kanske bara kanske vi kan åka till öppna förskolan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0