Solig dag


 
 Ellie vakna mitt i natten och var både täppt och hungrig.
Så lite näsdroppar och en flaska så sov hon som ett litet barn.
Aldrig förståt det uttrycket...
kvart över nio så gick vi upp i sängen och halv tio var Milo och Tina här.
Lite lek och fika (frukost för oss).
Efter Lunch åkte min lilla familj till stavsnäs för en lång promenad i den härliga solskinet.
Sedan fika med Fredriks mormor och morfar.
Super gott med en varm choklad efter att ha varit utomhus i någon timme.
Vad Ellie var glad, lekte en massa. Min lille tjej börjar bli sig lik igen.
Vart pizza till middag. onyttigt som tusan men Gud så gott det var.

Jag har nu sytt klart min grej nu, saknas knapparna bara, men det får göras imorgon.
Pågrund av att man behöver hamra och verkar dumt att att väcka Ellie när hon nydligen somnat.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0