tidsfördriv

Att sitta inne en hel dag, funkar inte i våran (min) värld.  
Jag får panik och måste göra något, avskyr när någon är sjuk för då måste man vara inlåst.
Även om jag älskar vår lägenhet, så får jag tyvärr sådan ångesten och känner mig rastlös av att sitta hemma.
Plus så får jag dåligt samvete att Ellie får sitta hemma. Även fast hon inte lider av det så passa mycket.

Idéer vad man kan göra finns inte alltid till eller ibland räcker pengarna kanske inte till.
Då tror jag att hela värld ska gå under.
Det behöver inte vara något märkvärdigt, blir liksom as lycklig över att åka till mataffären.
Bara att vi är hemifrån i någon timme så är jag nöjd.

Men jag måste faktiskt lära mig att det är okej att ha en lugn dag inomhus.
Även det är nyttigt för själen att vara hemma, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0