Vårtjejen

 
Fin sommarklänning från Kappahl och strumpbyxor från Cubus.
En kofta åkte på så fort vi lämna hemmet. Inte riktigt sommar än.
Men solen skiner så fint och det ger ju sånna vårkänslor, då är det lätt att sommarkläder åker på.
Ett litet halsband som hon fick från familj Ö i doppressent.
 
Även en liten fläta vart det som hon lätt mig få göra utan bråk.
Roligt att hon låter mig få hålla på med hennes hår.
Jag bara måste lära mig att göra inbackade flätor.
Någon som vill lära mig och någon som vill låna ut sitt hår?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut vet hur man gör, och bara att göra på mig.. Lite mera utmaning då :)

Svar: Vad roligt det ju, vem du än är ;). Haha
Ina - en mammas historia

2013-03-23 @ 01:37:02
Postat av: Tina ö

Det är tina ö

2013-03-24 @ 09:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0