Vecka 32+0 (33)

225 av 280 dagar har gått.
55 dagar kvar till beräknad förlossning. 
Är i månad 8 och trimester 3.
 
 
 
Fy satan vad tjock och klumpig jag känner mig.
Stor elefant, är nog ordet jag söker.
Men jag kan fortfarande sova på magen och jag kan knäppa min vinter jacka än så länge.
Men snart så går det inte längre, hoppas vädret är på min sida.
Så jag inte behöver knäppa jackan.
 
Han i magen är ganska lugn. Inte så värst mycket sparkar får jag.
Men han ligger trycker utåt och neråt.
Neråt har varit ganska mycket den här veckan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Joanna - mina två hjärtan

Geggamojamössorna är ju rätt töjbara. Willem har xs och s i sina, de i S är lite stora men jag tycker det äe snyggt :) telma har MINI i sin och den är 0-2 månader och lite stor på henne. Willes huvud var 48 cm vid ett år då hade han xs mössan som satt bra har jag för mig :)

Svar: Tack så mycket :) Får testa att beställa xxs.
Hoppas att den passar :)
Ina - en mammas historia

2013-03-09 @ 08:18:28
URL: http://mittunderverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0