en sån där dag

 
Idag har varit en tuff dag, ingen är nog lyckligare än jag att denna dag äntligen är slut.
Ellie har bråkat och skriket åt det minsta lilla.
Kevin har varit jätte mammig, tur att bärselet finns!
Vi gick ut en stund,  (två timmar) .
Lekte i sandlådan, tog en skogspromenad och träffa Familjen Ö en kort stund.
Kevin sov gott under hela tiden i bärselet.
När vi väl kom hem somna vi i soffan.
Mysig stund och behövlig.
Sedan fick det bli lunch kl 1.
Plocka undan lite snabbt för att sedan packa ihop ungarna
in i vagnen för att hem till Tina som var värdinna för en liten kläd försäljning från me&i.
Tomhänt kom jag därifrån men inom någon vecka dyker det upp två fina tröjor.
Jag var den enda som hade barn med och galet mycket uppmärksamhet fick Ellie.
Ja Kevin fick också.
 Hem för middag och badstund.
Äntligen är Fredrik hemma från jobbet och nattningen fick han ta.
För jag är helt död och det blir sängen snart.
Så hoppas jag på en mycket bättre dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0