Lördagens trevligheter

 
Vart ingen bra start på dagen tyvärr..
Båda två vakna halv 7 och nej det var inget glatt humör från någon av dom.
Men lite frukost och mys framför tvn gjorde det bättre.
När Fredrik vakna, tog vi en promenad.
Efter tog vi bilen för att kolla på trall till balkongen och handla lite mat.
 
Nu vet vi vilken trall vi är sugna på och även blomlådor.
Hitta blomlådor som är gjorda på samma sätt som våra ute möbler.
 Juste igår fick vi hem 6 st plantor av smultron buskar som mamma och Christer köpte.
Det kommer i alla fall bli as snyggt på balkongen när vi blir klara.
 
Hem för att slänga ihop en kaka, för fin besök ska vi få.
Jessica, Robert och lilla Milton på tre år.
Fult ös vart det när Ellie vakna.
Båda två körde runt med varsin bil för att sedan bytta till dockvagn.
Tur att vi har två av varje, så bråk blir det inte.
Men däremot tror jag inte att granarna under tycker om oss så speciellt mycket...
Haha
Även Gudfar Johan kom på besök.
Kort därefter åkte Jessica, Robert och Milton.
Vi resten gick till Bossesbacke för att grilla.
God middag vart det här hemma, vill jag lova.
Det här vart vår försenade valborgs middag ;). Haha
 
Nu sitter jag här ensam med två sovande barn och försöker
lägga in alla blogg inlägg och bilder.
Min kära sambo vart utskickad.
Jag ville testa och se hur nattningarna går utan hjälp.
Ellie var trotsigare än vanligt, vägra sova...
Men Kevin däremot sov under hela perioden.
Så det gick bra för båda sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0