Morsdag

 
Lite morgon mys med mormor. Lyxigt den här helgen har vi fått mamma/mormor för oss själva.
Massvis med uppmärksamhet har vi fått.
Helt klart världens bästa mamma.
 
Vi packade ihop och åkte till Farsta centrum.
Jag sprang såklart in på panduro.
Har så många idéer om vad jag vill pyssla ihop.
Behövs inhandlas pyssel till Ellie.
Där ifrån kom vi tomhänta, beslut ångest.
Svårt att välja vad som ska börjas med.  
På vägen hem då besluta jag mig.
Hem för att ge Ellie mat,
sedan åka tillbaka till Farsta och köpte hem det.
Lite fler affärer vart det.
Sedan till Harry b James för att träffa fina höggravida systerdotter
som hade sin babyshower på Harry b James.  
Ellie var hel vild, hon hade ingen alls lust att sitta stilla.
På hbj har dom satt upp ett tåg som åker runt vid taket.
Det skulle hon jaga, dansa till rock musiken och spela på spel maskinerna.
Långvariga vart vi inte.Tyvärr.
Hem till mamma igen, åt god tacos och tårta. Klart ska mamma firas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0