Tidaholmsparken

Jag tänkte börja skriva om dom olika platserna vi besöker.
Jag vet inte vad ni tycker men när man besöker hemsidor
så får dom det som att värka som det är ett paradis.
Jag vill hellre höra vad andras tankar om platsen.
Därför skriver jag vad jag tycker.
 

 
Den första lekparken jag tänker skriva om är den parken vi besökt mest.
Är Tidaholmsparken, kallas för tingelingparken.
Nyrenoverad och färgglad lekplats.
Med plaskdamm att bada i.
Passar stora som små barn.
Det som är coolt är att istället för sand eller gräs
har dom lagt färgglada plattor som är mjuka att krypa/gå på.
Såklart finns det en sandlåda att leka i.
En gräskulle att klättra på med små hus på.
Bredvid parken finns det en liten "skog" att utforska.
 
Parken är inte så jätte märkvärdig.
Men jag tycker den är hur mysig som helst på sommaren,
finns mycket att utforska för små sötnosar.
Gäller bara att inte glömma badkläder och sandleksaker till dom små.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0