Torsdag

 

Vakna tidigt som faan.
Då båda barnen besluta sig för att vakna och inte ville somna om.
Ååh den sved.
Även om jag somna samtidigt som dom små men vakna många gånger med Kevin.  
Stackars liten pojke.
Myste lite framför tvn i väntan på att all skulle vakna.
Sedan vart det mysfrukost, gott vill jag säga!
 
Lite lek och skoj utomhus, medans killarna höll på att mäta och diskutera om att bygga trall.
Ni kan gissa hur trött Ellie var så det var bara att lägga henne i vagnen.
Tyvärr sov hon inte länge.
Trött var hon som bara den, men vägra sova.
Gnällig som ni kanske förstår att hon va stund viss.
Hur nöjd som helst var hon om man sysselsatte henne hela tiden.
Som hoppa studsmatta var hur roligt som helst.
Till lunch vart det grillad.
Vid halv 4 packade vi ihop och åkte hem.
Jag trodde Ellie skulle tvärslockna i bilen.
Så fel man kan ha. Krigare hon är.
Aja till slut var jag tvungen att hoppa bak för att få henne lugn.
 
Pizza till middag. In i badet med Ellie och sedan Kevin.
Jag hann till och med duscha däremellan.
 
Sedan in i säng och det var inte det lättaste att få henne att somna.
Hur orkar hon?? Jag är dödstrött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0