En dag med oss

 
 
Sooooov morgon med en timme extra, behöver jag säga att det är sjukt underbart?
Fredrik fick gå upp med Kevin, jag och Ellie gosa och sov så gott.
Fram till att magarna kurra på oss.
Annars hade vi förmodligen legat där en timme till.
Vi packa ihop och åkte för att lämna Rocky och hämta upp Malin.
Sedan åkte vi till tekniska museumet.
Tre timmar bara flög iväg där inne.
Kolla, känna och sprang omkring.
Mycket lek och mycket roligt för barn och vuxna.
Dock var det här inte riktigt mitt intresse.
Jag är nog lite mer av den där hippe typen.
Nature och historia ska det vara.
Hur trevligt som helst hade vi alla.
Alltid lika roligt att träffa Malin.
 
Hem till mamma/mormor för fika innan det vardags att åka hem och laga middag.
Fredrik syster Malin kommer över på middag.
Hon bjöd på många trevliga samtals ämnen.
 
Nu ska Fredrik och jag bädda ner oss i soffan för lite supernatural.
Väntar ivrigt varje vecka på nya avsnitt. JOBBIGT att vänta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0