Matvägraren börjar ge med sig

 
 
Senaste tiden har varit jobbig när det gäller mat.
Vägrat äta exakt allt förutom bröstmjölken.
Gått runt i tron att jag aldrig någonsin kommer få honom att äta annat än bröstmjölk.
Men jag är tok för envis för att ge upp. Han har fått mat, någon sked per dag.
Olika sorter och samma sorter som innan. Ja olika metoder och jag testa det mesta.
 
Tack vore min envishet eller att Kevin börjar bli frisk från förkylningen.
Så äter han. Bara idag har han ätit en halv burk laxgryta, en dl gröt och lite katrinplommon.
 
Jag har varit lite så där anti att göra egen barnmat till han.
Nu när han börjar äta och gillar läget så ska jag ställa mig och laga mat.
När Fredrik kommer hem vill säga.
 
Hans mage har blivit bättre, tror mycket att några skedar mat faktiskt har hjälpt.
Inte alls lika gasig och vaknar inte på nätterna på grund av smärtan.
Nu ska bara den jävla hostan försvinna så kanske den här mamman får sova hela natten.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0