shopping och bad

 
Lång promenad med hundar och barn.
Sedan tog vi bilen till Nacka forum för lunch och shopping.
Efter tre timmar bröt både barn och sambon ihop.
Tur att det är några dagar kvar till jul.
Väl hemma kom familjen Ö på fika.
Alltid lika trevligt och rörigt.
Två vilda två åringar kan ibland kännas som 10 st små barn.
Men det är så det ska vara, tycker jag.
 
Konstigt att Ellie kommer mer överrens med sin lillebror än med andra barn.
När det kommer till andra barn är allt mitt och ska retas så mycket hon bara kan.
Med Kevin är det tvärtom, delar med sig och han ska vara nära.
Ett starkt band har dom till varandra, i alla fall.
 
Nu mot kvällen har Ellie fått 5 stycken utbrott.
Helt galet arg bara för att hon inte får som hon vill.
Beröm till mig som inte gav med mig, även om det var nära.
 
När Kevin somnar ska jag lägga mig ner och dö i soffan.
ska bli skönt, vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0