Helt slut

 

Idag var Ellie inte Ellie..
Hon vakna på piss humör, Kevin var gnällig.
Så vi gick till öppna förskolan brukar göra båda barna glad.
Inte den här gången inte.
Ellie fick Utbrott och bara skrek, lyssna inte ett ord på vad jag sa, kasta saker, tog saker från andra barn och vägra lämna tillbaka det.
Sånt gör hon sällan borta,
hemma gör hon sånt om hon är trött.


Vilket hon var, så välling fick hon istället och in i sängen.
Tre timmar sov hon, men ändå inte pigg nog att göra något.
Kevin har haft svårt att sova på grund av magen.
Inte bajsat på ett tag.
Men dom få gångerna han har sovit har det varit korta stunder.
Jag har ändå hunnit städa,
tvätta och bakat.
Sedan vart det bara bråk, gnäll,

mys och lek hemma.

såna här dagar önskar

jag att Fredrik var hemma. 

Jag är helt slut och ont i hela kroppen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0