Mys hemma

 

 
Igår körde Kevin på en hel tömning, på mig.

Om ni frågar mig så var det riktigt härliga,

eller inte alls.

 

 
 

Natten var lång men ingen mer spya eller bajsande.
Fredrik fick gå upp kl 6 med Kevin

och kort därefter kom Ellie in och myste ner sig bredvid mig.
Halv 10 var vi alla uppe. Hel trötta tjejer.
Sedan har det varit promenad, mysigt, lekt, stekt pannkakor, bakat, fixat balkongen inför snön och upp sättning av ute belysningen inför juletiden.
Ellie och Fredrik åkte till badhuset för lek.
Jag och Kevin bara myste, när Kevin somna satte jag mig framför datorn och gjorde klart cv som nu är i väg skickat.

(Håll tummarna för mig)
Under hela tiden fick jag göra klart det utan några avbrott och samtidigt mysa med Kevin som sov på mig under hela tiden.

Annars hade jag väl aldrig fått i väg det.

 

Väl hemma igen laga vi mat och

lekte tittut för fult,

även ett bad hann vi med innan läggdags.

 

Nu har Fredrik åkt i väg på arbetsvecka.
Som vanligt är veckan fullbokad med nöjen. Hoppas bara att ingen blir sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0