Parklek

 
 

Skyfallet tog vi oss
till redan klockan 9.
Mycket lek och roligt hade vi.
För ovanlighetens skulle var
Kevin också med och lekte.
Efter en stund kom lillasyster Sofia ditt  

och gjorde oss sällskap.
Timmarna flög iväg där i parken.


Innan jag visste ordet av det så hade vi träffat upp mamma och var på väg till Farsta centrum för shopping.
Det underbara var att båda barna sov.

så jag passa på att bara plocka en massa kläder och nu snackar vi 10 tal olika plagg

som jag testa.
Nästan allt gilla jag och
om jag hade haft pengarna

hade det fått åka med mig hem.

 


Mamma bjöd på middag (igen)

men den här gången var det jag som laga.
Kycklingcurry med ris.
Börjar bli bra på det här,
för en gångs skull så vart det gott.


Nu så är vi hemma i Värmdö igen.
Såg en film som var as rolig.
My awkward sexual. Se värd.


Kommentarer
Postat av: Bloggmamman

Älskar stjärnmössan, vart är den inköpt ? Härliga bilder :)

Svar: Vad glad jag blir :D tack!
Jag har sytt mössan själv.
Tyget går att köpa på ohlssons tyger.
Ina - en mammas historia

2013-10-15 @ 20:05:45
URL: http://www.bloggmamman.nu
Postat av: Joanna

Ska vi göra sällskap till någon parklek nästa vecka? :):)

Svar: Jaa :D ! Onsdag och vilken park är du sugen på ??
Ina - en mammas historia

2013-10-15 @ 22:33:51
URL: http://mittunderverk.blogg.se
Postat av: sanna hyvärinen

Hej! Jag lämnar en kommentar hos dig för att fråga om du skulle vilja göra mig en liten tjänst som skulle betyda såå mycket för mig!! Jag heter Sanna och är 20 år och bor i en liten stad utanför Stockholm, jag brinner för mode och skönhet (vilket du kan se i min blogg haha) jag deltar nu i Schwarzkopf tävling på facebook där man kan vinna en tävling om Sveriges snyggaste hår! Jag skulle vara evigt tacksam om du ville rösta på mig! Kram!
https://hairicons2013.com/sv/entry/87/


/ WWW.FASHONJOINT.SE

2013-10-16 @ 15:23:31
URL: http://socosy.blogg.se/
Postat av: Joanna

Spelar ingen roll för oss :) har du nå tips? Vi har varit i rålis, blecktorns och humlegården hittils. Jag gillade alla tre. Men vi kan boka onsdag och så hoppas vi att det inte regnar :)

Svar: Jag har alltid varit sugen på Rålis.Har du hört talas om "Bus och lek på vår gård" Som tillhör riksidrottsmuseet? Sägs vara bra. Eller så Vasaparken, kanske är något ?
Ina - en mammas historia

2013-10-16 @ 22:52:16
Postat av: Joanna

Förlåt för så sent svar, vill ni fortfarande hitta på nått på onsdagni får välja vi är med på allt :) jag har också läst att riksidrottsmuseet ska vara kul iof!:)

Svar: Vi vill verkligen!!:) Men Kevin spydde två gånger, inte lite heller.
Jag vet inte om det var magsjuka eller om var något han ätit..
Får se hur morgon dagen blir. :'(

Museet har en utomhus del som såg ganska roligt ut.
Kan kolla runt lite och se om det finns något roligt att göra, i fall det blir av.
Håller tummarna :)
Ina - en mammas historia

2013-10-21 @ 21:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0