Perfekt ute väder

 

Vid 10 tiden var vi i bandängens lekpark.
Perfekt höst väder för parklek.
Kevin sov gott i vagnen, medans passa vi på att cykla, klättra i klätterställningar, gunga, hoppa och spela inne bandy.
Innebandy var det som var roligast.
Jag vet nu vad Ellie ska få i julklapp.

 

Fick några förfrågningar om

hur gammal Ellie är.
Förvånade över att hon är

så pass duktig som är.
Jag oavsett tycker hon är bäst

och super duktig.
Men så klart blir jag glad att andra tycker det.
Det bekräftar bara ännu mer att barn inte måste gå på förskolan för att utvecklas bra.

I alla fall.
Timmarna flög iväg.
Vi hade en liten picknick,

men Ellie hade inte riktigt tid för att äta.
Vart 4 tuggor sedan

sprang hon i väg på äventyr.
Kevin är stört kär i löven,

så får han ett löv att pilla på så är han nöjd.
Vi gick och kolla på djuren.
Kevins min när han såg hönsen är obeskrivlig. Så jäkla söt men knäpp bebis.

 

Det tog inte mer än 2 min i vagnen innan dom båda tvär slockna.
Gissa om dom var trötta.
Hoppade av i Globen för att köpa hem lite strumpor till Ellie och spana efter några bra skor att ha. Svårt det här med skor.

 

Mellanmål och ännu mer lek utomhus.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0