Sjuk och stor städning

Jag mår ju skit! 
Huvudvärk och halsont. 
Känns som jag taggspikar i halsen och någon som slår mig med en hammare.
Lagom roligt och jag har verkligen inte tid att vara sjuk. 
 
 
 
Städat, rensat, städat, rensa,städa, städa. Känns som vi aldrig blir klarar. Fast jag har hållit på sedan jag gick upp i morse, många avbrott blir det ju. Fredrik och Ellie var på öf på morgonen men sedan har vi alla fixat här hemma.  
Men fint som tusan blir det. 
 
Mycket som vi har samlat på oss, som bara har legat. Känns nu skönt att det får hitta ett annat hem. 
Jag vet inte hur ni är men jag kan inte bara ta bort saker från mitt liv direkt, jag måste lägga undan dom en period för att sedan inse att jag inte behöver ha det kvar. Mycket hamnar i förrådet...
Nej nu vågar jag inte tänka tanken på hur mycket saker som ligger och skräpar där uppe. 
Stor rensning av förrådet blir i vinter  när Fredrik är hemma på pappaledighet.  
 
Nu mysa framför en film med en stor kopp te och lite fryst kesella med bär
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0