Torsdag

 

 

Idag vart jag väckt av att Fredrik kommer in och drar upp rullgardinen. Lagom munter att bli väckt när jag verkligen ville/behövde sova lite mer. Men insåg att solen skiner och mina älsklingar är friska,

då kunde jag inget annat än att bli lycklig.
I med frukost och på med tränings kläderna. En dejt med pt är ju inte helt fel. Så nu har jag ett gäng nya utmaningar på gymmet.

 

Hem, fixa mig o barnen för att sedan dra till baby caféet.  Ditt vi går varje torsdag om det inte är några hinder på vägen, gjort det sedan Ellie var 2-3 månader.
Mycket plats för barnen att springa och leka på. Så bjuds det på god fika och roliga pratstunder, under ett och samma bord.
Även om jag inte säger så mycket alla gånger, så lyssnar jag alltid.

Idag hade barnen dessutom en föreställning, fina sångröster, vackra dans steg och många applåder vart det.

Mycket bus, spring och fika.

Gissa om Ellie tvärslockna när hon kom hem.

 

Efter åkte vi hem till farmor o farfar, för en dejt med farmor.
Fika, en promenad till vattnet för att kasta kottar i vattnet. Popis.
När farbror och farfar kom hem bjöds det på god middag.

 

Vi kom hem klockan 8 och för ovanlighetens skull var Kevin vaken hela bilresan. Men somna så fort han hamna i sin säng. Grymt!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Härliga bilder och fint du skriver! Mysigt att läsa!
Ses förhoppningsvis om typ två veckor, hoppas ni får en bra påsk! Kram

2014-04-12 @ 19:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0