Bara att på ett leende

 

Träningsvärk, mjölkstockning och sömnbrist är ingen bra blandning.
Jag har inte fått feber,

men smärta är inte lätt och om någon ens bara petar på den blir jag gråtfärdig. 

Straffet att sluta amma..

 

Jag körde ett pass ben och rumpa igår, väldigt effektiv för träningsvärk

kan jag lova att jag har.
Inte lätt att ta sig upp eller ner.

 

Istället för att ligga hemma och ta det lugnt, har vi fått en hel del gjort.
Vi har varit på baby caféet, packat, jag har gjort en ögonundersökning, fixat ett gäng ärenden, bakat och haft fika gäster. Svärmor/farmor hjälpte till att ta dom små som tur var.

borsett från smärtan har det varit en bra.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0