Våran alla hjärtansdag

Jag är lite i mot just alla hjärtans dag.
Tycker att varje dag ska man vissa sin kärlek och uppskattning mot dom man älskar. Men aa jag tycker det blir mer personligt om man gör något extra bara en dag eller på det datumet som är speciellt för en.

 

Men i alla fall.
Fredrik är inte den som är romantisk av sig. Inte hans grej.
Så gissa hur förvånad jag vart när han kommer hem med liljor och att han laga min favorit rätt.

Helstekt fläskfilé med bacondoftande ris och örtsås
Även om jag vart as lycklig (och då menar jag ännu mer än as lycklig),
Så mumla jag bara "men va varför, har du slagit dig? "

jag ställde mig och bakar till han.
Efter att barnen sov, tände vi ljus, satte på en film och mumsa på muffins .

 

Så för första gången firade vi alla hjärtans dag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0