Det här med kläder

Jag rensa ut bland mina kläder idag.
En liten hög med trasiga kläder,

en hög att ge bort och några plagg att sälja.

Positiva med att ha rensat bland mina kläder är att det är lättare att hitta kläder och att det får plats med nytt. ;)

 

Hittade kläder som jag köpte när jag var 18 år. Till min stora förvåning som passar visserligen inte vid tuttarna, men ändå bra jobbat med tanke på att min kropp genom gått två graviditet.

 

 

 Jag gnäller alltid  över att jag

aldrig har några kläder.. Haha!
inser ju nu att jag har kläder

för nästan alla tillfällen. 

Jag har väl en ganska blandad stil beroende på humör och väder. Men väldigt enkel. 

absolut ingen jeans tjej. Svårt att hitta jeans som sitter bra på mig, så jeansleggins och olika sorters leggins används fligtigt. 

 

Jag tycker att det är viktigt att barnen ska ha fina och bra kläder, men så även jag och Fredrik ska ha snygga och bra kläder.

sedan har jag ett gäng slitna kläder som är för sköna för att kasta. Som åker på dom dagarna jag inte orkar bry mig. 

I vanliga fall så vill jag ha lite smink och fina kläder. Allt beroende på vad dagen erbjuder.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0