En svart skönhet

 

För exakt ett år sen köpte jag

en klänning på Lanzarote.
As fin och till ett bra pris.
tyvärr väldigt lång på en kort

människa som jag.
Men 200kr och en symaskin hemma.
Tvekade inte ens, idag ångra jag att jag inte köpte den vita och den rosa.

 

Men det tog ett år innan jag tog mig tiden att sy upp klänningen.
1cm fick räcka,
fortfarande lite för lång.

Men med skor på så blir det perfekt lång.

 

Av ren slump såg jag mitt gamla midjeskärp, som jag aldrig använt men inte velat göra mig av med den.
Tur var väl det, för den passa hur bra som helst till klänningen.

 

Nu längtar jag till värmen så jag kan bära upp den här svarta skönheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0