Ostbåge till rygg, nej tack

En vanlig dag när Fredrik inte är hemma, bär jag oftà båda barnen samtidigt.
visserligen inte långa sträckor. 
Ellie är riktig gostjej och vill ha mycket närhet. 
även Kevin. Dom stunderna tar jag båda barnen och går till soffan så får båda tvä närhet, utan att jag ska behöva bära på dom Samtidigt...
Men sedan är ju det att jag alltid bär en av dom. 
dumt dumt för ryggen men bra för barnen. 
 
 

Det var vad jag fick för tips.

Träna upp magen,

en stark mage ger en bra hållning.

 

Rullaihop en handduk,

lägg dig ner med handduken mellan ryggraden och golvet. Ligg så i några minuter.
Super skönt och bra för ryggen att bli påmind om hur hållningen ska vara.

 

Använd gärna en bärsjal eller ett bärsele som belastar hela ryggen men framför allt höfterna.
Höfterna är där vi tjejer är starkast.

 

Upp med brösten och in med magen.

Super jobbigt men till slut blir det till en vana.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0