Sjukstugan

 

Idag har varit en pyssel mamma fixa dag.

Två sjuklingar till småttingar och sömnlösa nätter gör ingen glad.

Det här året har verkligen börjat bra... (Not)
Jag har inte fått sova någon natt, antingen är det Kevin eller så är det Ellie.

Men mest Kevin.
Jag har fått gå upp med han varje natt,

han har inte kunnat sova alls.
Fredrik gör vad han kan, men i slut ändan så är det mig han vill ha så därför tar jag nätterna och Fredrik får gå upp på morgonen.

 

Jävla sjukdomar, vi hinner inte ens vara friska en vecka. Det här suger.
Men jag är så evigt tacksam att Fredrik har sin semester så vi kan turas om att avlasta varandra. Fast å andra sidan hade jag nog ringt mormor eller farmor/farfar för hjälp.
Fast nätterna varit långa har vi haft det super, hälsat på våra familjer och haft trevligt sällskap hela tiden.

 

Hemma har vi lagt pärlor, ritat och allt som gör att dagarna inte blir olidliga. Tur för alla super leksaker vi fått under julen.
Jag har börjat få ihop mina 6 st recept böcker, beställt bilder på allt jag bakat och så har jag beställt fotoalbum. Har 200 bilder liggandes i en låda hemma.

Galet svårt att hitta fotoalbum..
Jag har hunnit fyllt i alla 4 "mina första år" böcker. Bara det tar tid..
Glad att jag tog beslutet att inte göra egna mina första år bok, den tiden finns tyvärr inte och lite väl dyrt.
Att lägga in bilder i fotoalbum och

lägga in text och bilder i mina första år böcker passar perfekt.
Glad att jag hinner med så pass mycket ändå.
Hur gör ni för att föreviga barn tiden ?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0