Frågor

Som ni förstår är det rätt mycket nu.

Många tankar som snurrar,

verkligen mycket att tänka på.

Även fast Fredrik fria för en vecka sedan så har vi kommit långt. Jag har hittat ring, två st faktiskt. Gästlistan är nästan klar, tärnor och marskalk är bestämt, tema är bestämt, sök massor på inspiration, inbjudnings korten är på börjat och på måndag ska vi kolla på lokal. Nu är det så här att jag kommer dela med mig om våran stora dag. Men jag kommer inte ge detaljer förrän efteråt, även om jag vill vissa allt! Så vill jag att det ska bli en övervakning för gästerna. Det jag kommer bjuda på är tankar och små glimtar.

 

 

Jag skulle behöva er hjälp.

1. Någon som vet en grym fotograf som inte ska ha miljoner ?
Jag söker och söker men hittar ingen.

2. Musik ! Låtar?

3. Något som vi borde tänka på ?

 

Tacksam för alla svar.

har ni några frågor så är det bara att fråga.

 


Kommentarer
Postat av: johanna

Erikas kompis empa (emmelie) är ju en grym fotograf❤

2014-07-11 @ 20:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0