Mer fixat

Idag fick farmor och farfar ta hand om Kevin och Ellie. Så jag och Fredrik kunde leta efter den perfekta ringen. Jag hitta den!
Tydligen fanns inte ringen i min storlek, fanns bara större..  Men i höst kommer det en ny kollektion, då kommer den ringen finnas i min storlek, trodde hon.

Tur att vi är ute i god tid i allafall.

 


Efter gick vi till Siba och köpte kameran. Han ville att jag skulle ha den nu för att vi ska ha en till Furuvik. Så nu har jag även tid att lära känna den!

 


Vi hade ett ärende till innan vi skulle hämta barnen. Var att kolla på ett ställe att ha bröllops middagen på. Jag kan säga att det kändes verkligen rätt, Fredrik kände lika dant.


Det finns miljoner ställen, massor med av allt! Man kan helt enkelt leta sig blind.

Känns det rätt, säger magkänslan ja,
då är det dags att sluta leta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0