sugerfree shoes stella

 
 
 
Dessa skor vill jag ha när jag gifter mig i.
sugerfree shoes stella heter dom och är tyvärr slut sålda.
 
Vita och spets, ja rent av dröm skorna!
Så inte så konstigt att dom är slut sålda.
 
Jag hoppas innerligt att dom kommer till våren 2015 eller
om jag mot all förmodan hittar ett par begagnade som ser knappt använda ut i storlek 38.
 
 
I vinter är det dags att leta efter klänning.
Då är det bra att veta vilka skor som ska användas. , i alla fall längd.
Jag vill inte ha ett par skor som är lägre än 10 cm och inte högre än 12 cm
med en normal stor klack.
(dessa skor var 12,5 med en bra klack)
 
Om ni skulle hitta dessa någon stans eller liknande så vore jag JÄTTE tacksam
om ni kunde höra av er till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0