Tröttaklubben

 
 

Ögoninflammation, så jävla typiskt.
Sömnlös natt (igen).
Ellie bara skriker hela nätterna.
Jag vet inte hur jag ska göra längre.
Blir inte bättre, bara värre.

 

Ja en trött mamma med två trötta barn.
Tur att vi fick liten sovstund

på morgonen i alla fall.
Annars hade inte jag klarat av den här dagen.

 

Tog tid att ta sig ut idag, ut måste man ju.
Gått promenad, kollat ringar i Globen och lekt ute när det inte varit andra barn nära.

Haft vattenkrig och

kastat vattenballonger! As roligt!

 

Taco middag och sedan bara myst.
Tok för trötta att ens orka komma på något. När barnen somna, gick jag ut för en kort spring tur. 1,5 km på 9 min. En liten lätt start.
Sedan vart det så klart att börja planera bröllopet. Han fria för en vecka sedan och vi har kommit en bra bit på vägen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0